Gyakran ismételt kérdések
GYAKRAN ISMÉTLŐDŐ KÉRDÉSEK
1. Csak webáruházként üzemelnek, vagy boltjuk is van?
Van boltunk is, ahol nagyon sok termék közül személyesen is lehet
válogatni, vásárolni. Üzletünk címe: 1032 Budapest, Szőlő u. 64/A.
2. Csak egy boltjuk van, vagy van több is?
Csak egy boltunk van Budapesten.
3. Hogyan közelíthető meg az üzletük gyalogosan?
Villamossal: 1 - Flórián téri megálló
Busszal: 9, 109, 29, 111 - Kiscelli utcai megálló
137, 218, 237 - Flórián téri megálló
Az üzlet a Szőlő utca és Kiscelli utcai körforgalomnál található.
4. A webáruházban megrendelt terméke(ke)t mennyi idő alatt kapom meg?
Ha a termék készleten van, akkor a visszaigazolást követően üzletünkben átvehető.
Kiszállítás esetén (raktáron lévő termékeknél):
- az utánvétes csomag a következő munkanapon kerül feladásra.
- az előre utalással rendelt csomag az utalás beérkezését követően kerül feladásra.
Amennyiben a megrendelt termék nincs raktáron, akkor felvesszük Önnel a kapcsolatot egyeztetés végett.
Várható kézbesítési idők:
Csomagküldő.hu átvevőpontokra: feladást követő 1-2 munkanap
Magyar Posta házhoz kézbesítés: feladást követő 2-3 munkanap
5. Sima levélként nem tudják elpostázni nekem a megrendelt terméket?
Sajnos sima levélként nem áll módunkban postára adni terméket. A követhetőség és a kézbesítés biztonsága érdekében csak csomagként tudjuk feladni.
6. Számlatömb vagy nyugtatömb vásárláshoz milyen papírokat/iratokat kell magammal vinnem?
- A vállalkozás nevét, címét és adószámát tartalmazó okiratra:
Cég esetén: cégkivonat vagy végzés (Társasági szerződés nem jó)
Egyéni vállalkozó vagy adószámos magánszemély esetén: okmányirodai igazolás vagy vállalkozói engedély
- A vásárló személy adóigazolványára (zöld adóazonosító kártya)
Ha a vásárló személye nem tagja, tulajdonosa vagy ügyvezetője a cégnek, abban az esetben meghatalmazás és a meghatalmazó aláírási címpéldányának másolata is szükséges.
7. Ha bélyegzőt rendelek, mennyi időn belül készül el?
A bélyegzők egy munkanapon belül készülnek el. Ha egyik nap megrendeli, akkor
a rákövetkező munkanap 16-17 óra között érkezik meg hozzánk a kész bélyegző,
vagy szöveglemez.
8. Meg tudnák mondani, hogy mik a kötelező tartalmi elemei egy
bélyegzőnek?
Kézi számla, nyugta kitöltése esetén az alábbi adatok szükségesek:
Cég esetében kötelező elemek: Név, cím, adószám
Egyéni vállalkozók esetében kötelező: Név, cím, adószám, nyilvántartási szám.
Adózási formától függően:
- "KISADÓZÓ" (KATA-s vállalkozás esetén)
- "Pénzforgalmi elszámolás"
- Közösségi adószám EU-n belüli számlázás esetén.
Nem kötelező, de feltüntethető: bankszámlaszám, weboldal címe, e-mail cím, telefonszám, sorszámozás.
9. Milyen papirok kellenek a bélyegző megrendeléséhez?
Mivel a bélyegző önmagában semmire sem jogosít fel, így bárki készíttethet bélyegzőt. Semmilyen hivatalos papír nem kell hozzá. A megrendelőnek kell tudnia, hogy mit szeretne rajta feltüntetni.
Állami hivatali és orvosi bélyegzőket nem tudunk készíteni.
Aláírás bélyegző készítése esetén személyesen, előttünk kell az aláírást megtennie.
10. E-mailen is megrendelhetem a bélyegzőt?
Bélyegzőt csak személyesen lehet nálunk megrendelni és a bélyegzőt minden esetben előre kell kifizetni.
11. Lehet Önöknél bankkártyával fizetni?
Igen, üzletünkben lehet bankkártyával fizetni.
12. Lehet Önöknél lamináltatni?
Igen, A/4-es méretben tudunk laminálni.
13. Nem találtam meg egy bizonyos terméket a webáruházukban. Lehetséges, hogy beszerezzék nekem?
Igen, minden a profilunkba tartozó termékben megpróbálunk segíteni. Kérjük e-mailben (uzlet@papirbox.hu) vegye fel velünk a kapcsolatot és mi árral és szállítási idő megjelöléssel ajánlatot küldünk Önnek.