Papír Box főoldal

Gyakran ismételt kérdések

GYAKRAN ISMÉTLŐDŐ KÉRDÉSEK

 

1. Csak webáruházként üzemelnek, vagy boltjuk is van?

     Van boltunk is, ahol nagyon sok termék közül személyesen is lehet      

     válogatni, vásárolni. Üzletünk címe: 1032 Budapest, Szőlő u. 64/A.

 

2. Csak egy boltjuk van, vagy van több is?

    Csak egy boltunk van Budapesten.

 

3. Hogyan közelíthető meg az üzletük gyalogosan?

     Villamossal: 1 - Flórián téri megálló

     Busszal: 9, 109, 29, 111 - Kiscelli utcai megálló

                 137, 218, 237 - Flórián téri megálló

     Az üzlet a Szőlő utca és Kiscelli utcai körforgalomnál található.

 

4. A webáruházban megrendelt terméke(ke)t mennyi idő alatt kapom meg?

    Ha a termék készleten van, akkor a visszaigazolást követően üzletünkben átvehető.

Kiszállítás esetén (raktáron lévő termékeknél):

 - az utánvétes csomag a következő munkanapon kerül feladásra.  

 - az előre utalással rendelt csomag az utalás beérkezését követően kerül feladásra.

Amennyiben a megrendelt termék nincs raktáron, akkor felvesszük Önnel a kapcsolatot egyeztetés végett. 

Várható kézbesítési idők:

GLS átvevőpontokra, automatákba: feladást követő 1-2 munkanap

GLS házhozszállítás: feladást követő 1-2 munkanap

Foxpost csomagautomata: feladást követő 2-4 munkanap

5. Sima levélként nem tudják elpostázni nekem a megrendelt terméket?

    Sajnos sima levélként nem áll módunkban postára adni terméket. A követhetőség és a kézbesítés biztonsága érdekében csak csomagként tudjuk feladni.

 

6. Számlatömb vagy nyugtatömb vásárláshoz milyen papírokat/iratokat kell magammal vinnem?

 - A vállalkozás nevét, címét és adószámát tartalmazó okiratra:

   Cég esetén: cégkivonat vagy végzés (Társasági szerződés nem jó)

   Egyéni vállalkozó vagy adószámos magánszemély esetén: okmányirodai igazolás vagy vállalkozói engedély

- A vásárló személy adóigazolványára (zöld adóazonosító kártya)

 

Ha a vásárló személye nem tagja, tulajdonosa vagy ügyvezetője a cégnek, abban az esetben meghatalmazás és a meghatalmazó aláírási címpéldányának másolata is szükséges. 

 

7. Ha bélyegzőt rendelek, mennyi időn belül készül el?

   A bélyegzők egy munkanapon belül készülnek el. Ha egyik nap megrendeli, akkor

   a rákövetkező munkanap 10.00-tól átvehető a kész bélyegző, vagy szöveglemez.

 

8. Meg tudnák mondani, hogy mik a kötelező tartalmi elemei egy    

    bélyegzőnek?

    Kézi számla, nyugta kitöltése esetén az alábbi adatok szükségesek:

    Cég esetében kötelező elemek: Név, cím, adószám 

    Egyéni vállalkozók esetében kötelező: Név, cím, adószám, nyilvántartási szám.

    Adózási formától függően: 

    - "Pénzforgalmi elszámolás"

    - Közösségi adószám EU-n belüli számlázás esetén.

 

Nem kötelező, de feltüntethető: bankszámlaszám, weboldal címe, e-mail cím, telefonszám, sorszámozás.

   

9. Milyen papirok kellenek a bélyegző megrendeléséhez?

Mivel a bélyegző önmagában semmire sem jogosít fel, így bárki készíttethet bélyegzőt. Semmilyen hivatalos papír nem kell hozzá. A megrendelőnek kell tudnia, hogy mit szeretne rajta feltüntetni. 

Állami hivatali és orvosi bélyegzőket nem tudunk készíteni.

Aláírás bélyegző készítése esetén személyesen, előttünk kell az aláírást megtennie. 

 

10. Mit jelent az, hogy csak rendelésre kapható egy termék?

A webáruházunk sokkal több terméket tartalmaz, mint azt az üzletünkben be tudnánk mutatni.

Amelyik terméknél nincs megjelölve a leírásában, hogy "rendelésre", az a termék nagy valószínűséggel azonnal elérhető üzletünkben.

Amelyik terméknél azt látja a leírásában, hogy "Rendelésre, 1-2 munkanapon belül.", ezek a termékek nincsenek raktáron üzletünkben, ezeket megrendelés alapján szerezzük be, de akár már másnapra üzletünkben vannak.

Amelyik terméknél azt látja a leírásában, hogy "Rendelésre, 2-3 munkanapon belül.", ezeknek a termékeknek hosszabb időt vesz igénybe a beszerzése. Általában egy héten egyszer kapunk ilyen típusú árut a beszállítónktól.

Amelyik terméknél nem jelenik meg a kosár, és ott van a "Nem vásárolható" felirat, azok a termékek átmenetileg nem kaphatóak és sajnos nem tudjuk mikor lesznek újra elérhetőek. De amint elérhetőek, mi máris aktívvá tesszük és újra vásárolhatóak.

      

11. Lehet Önöknél bankkártyával fizetni?

     Igen, üzletünkben és webáruházunkban is lehet bankkártyával fizetni.

 

12. Nem találtam meg egy bizonyos terméket a webáruházukban. Lehetséges, hogy beszerezzék nekem?

    Igen, minden a profilunkba tartozó termékben megpróbálunk segíteni. Kérjük e-mailben (uzlet@papirbox.hu) vegye fel velünk a kapcsolatot és mi árral és szállítási idő megjelöléssel ajánlatot küldünk Önnek.